štvrtok 31. augusta 2017

si práve teraz šťastná?

neviem. fakt netuším. som spokojná s tým, čo robím a teším sa na naledujúce dni, po dlhej dobe ak mám byť úprimná. venujem sa veciam, ktoré mám rada, robím si radosť maličkosťami ako prechádzky v daždi či prenádherné západy slnka, ktoré ja teda môžem odvždy. asi som šťastná. asi áno. no stále to nie je také, že by som okamžite nadšene prikývla: "áno, jasné, že som šťastná!". stále chcem byť viac. ľudia sú tak nenásytní. žiadajú oveľa viac, než môžu zúžitkovať. stále a zakaždým. nevedia si pomôcť. aké ľudské. potom sa presýtia a to, čo sami chceli, im začne škodiť. nezvrátiteľný osud. znovu som sa rozpísala o niečom inom, ako som chcela / mala. ale to ja zvyknem. zapĺňam papier nezmyselnýmmi zhlukmi písmen a ešte nezmyselnejšími myšlienkami. kto môže tvrdiť, že to čo vraví, dáva zmysel?
  1. kniha z antikvariátu: dan brown - anjeli a démoni
  2. písanie listov
  3. nepýtanie si občianskeho pri kúpe alkoholu haha
  4. výborný obed za málo peňazí
  5. nový mini diár na budúci rok
  6. playlisty the bootleg boya na youtube
  7. prichádzajúci koncert horkýže slíže
  8. nové papiernické veci do školy - moja úchylka
  9. pozorovanie hviezd v sviežu augustovú noc na lehátku zabalená v dekách s vínom a nachos
  10. víkend v prahe za dva týždne
  11. guláš v chladničke
  12. zásielka nových kníh z anglického book depository
  13. prichádzajúce príjemnejšie počasie
  14. pravidelná chuť písať, kresliť, maľovať
  15. stretávanie nových ľudí
  16. posedávanie v parku na tráve sprevádzané kreslením
  17. venčenie psa
  18. mäkké ihličie pod nohami a čerstvý vzduch
  19. oddych pri mj
  20. tvár kúpajúca sa v slnečných lúčoch
  21. čítanie knihy na balkóne s kávou

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára